fbpx

IN 10 STAPPEN NAAR EEN
WINSTGEVENDE GYM!

Onze werkwijze

Bij Innovex Fitness heeft u de keuze uit een breed scala aan professionele producten, 2 zeer winstgevende fitnessconcepten (HIITNRUN® & SHAPE20®) en zijn we in staat om u te voorzien van een totaaloplossing voor een (meer) winstgevende gym, hoe we dit doen?

Leest u in ons 10 stappenplan!

 

VRAAG DIRECT MEER INFORMATIE AAN!

Velden die gemarkeerd zijn met een * zijn verplichte velden.

    In 10 stappen naar een (meer) winstgevende gym!  

    Een nieuwe gym ontwikkelen en/of een bestaande gym voorzien van een upgrade is een ingewikkeld proces. U weet hoe uw gym eruit moet zien en u heeft wellicht al een ontwerp, maar hoe nu verder?
    Bij Innovex Fitness helpen we u graag. Ons deskundige team van professionals begeleidt u in 10 stappen van idee, naar concept tot realisatie! Hoe we dit doen?

    U leest het in ons 10 stappenplan.

    Klanten aan het woord

    Ondernemer in beeld – Edwin Keet (Inshape Staphorst)

    Ondernemer in Beeld – Fit Center Feelgood (Niek Ebben)

    Ondernemer in Beeld – Ted Jansen (Family Sports Wateringen)

    Ondernemer in Beeld – John Rooseman (J-Sports)

    Ondernemer in Beeld – Jarno Boere (Sportcentrum Olympia)

    Ondernemer in Beeld – Brandon Arends (Arends Borculo)

    Ondernemer in Beeld – Fraukje Baumann (Aquafit Harreveld)

    Ondernemer in beeld – Jaap Hesselink (Indoor Sport Brummen)

    Ondernemer in beeld – Cees van Toor (Healthclub Fitline Maassluis)

    Ondernemer in beeld – Laurens Verbueken (Verbueken Sports)

    Ondernemer in beeld – Thijs van Deelen (Fit To All Andelst)

    Ondernemer in beeld – Johan van der Linden (Quality Sportcentre)

    Stap 1 = Bespreek uw wensen met een van onze professionals.

    U maakt een afspraak op ons kantoor in Maasdijk of in een van onze landelijke showrooms voor een vrijblijvend en oriënterend gesprek.
    Tijdens dit gesprek geeft u aan wat uw wensen zijn en bepalen we uw behoefte(n).
    Tijdens dit gesprek vertellen wij u wat u van ons kunt verwachten en kunt u al onze producten zien en uiteraard zelf testen!

    Stap 2 = Analyse van uw marktomgeving.

    Tijdens deze fase ontwikkeld een van onze marketingprofessionals een uitgebreide analyse van uw markt en ontdekt zo waar de ‘kansen’ liggen. Er wordt gekeken naar diverse factoren, denk hierbij aan; de demografische samenstelling van uw marktomgeving, uw concurrentie en de positioneringsmogelijkheden voor uw (of de door uw beoogde) locatie. Deze analyse verschaft veel noodzakelijke inzichten voor stap 3.

    Stap 3 =  Schetsontwerp met prijsopgave

    Op basis van het oriënterende gesprek, de beoordeling van uw locatie en de verkregen informatie vanuit de analyse van uw marktomgeving gaat een van onze gym designers direct aan de slag!
    Hij/zij maakt een op maat gemaakt schetsontwerp van uw nieuwe gym. In een gesprek met één van onze adviseurs ontvangt u het gratis 3D ontwerp, samen met een all-in prijsopgave. Hierbij hebben we alle kosten inzichtelijk gemaakt. Zo weet u vooraf exact waar u aan toe bent!

    Heeft u reeds bestaande apparatuur die u wenst in te ruilen? Ook dat is mogelijk!
    Een van onze specialisten maakt een waardebepaling van uw huidige apparatuur.

    Stap 4 = Definitief ontwerp en akkoord.

    Is het schetsontwerp en de bijbehorende offerte naar wens? Dan werken we deze samen met u verder uit, ook kiest u in deze fase uw definitieve apparatuur. Wist u dat onze apparatuur volledig te customizen is in de look & feel (merkbeleving) van uw organisatie. De Frame kleur, leer kleur en de eventuele logo’s /visuals zijn volledig naar wens te bepalen, waardoor u de merkbeleving van uw organisatie direct kunt doorvoeren in uw gym.

    Is het ontwerp geheel naar wens? Dan vragen we u een voorovereenkomst te ondertekenen.
    Ook bepaalt u tijdens deze fase of u wilt kopen of uw aankoop wenst te financieren/leasen.

    Stap 5 = Aankoop of (gedeeltelijke) financiering / lease.  

    Bij een koopoptie ontvangt u een aanbetalingsfactuur, na het voldaan van deze factuur plaatsen wij direct uw bestelling.  Uiteraard behoort financiering/lease ook tot de mogelijkheden.
    Dankzij de sterke relaties die we hebben opgebouwd met verschillende financiële instellingen, kunnen we met trots zeggen dat we onze klanten de best beschikbare financieringsopties kunnen aanbieden.
    Kiest u voor financiering dan gaat een van onze professionals direct voor u aan de slag!
    Wij bieden u eerst een (of wellicht zelfs meerdere) financieringsopties. Bent u tevreden over het aanbod? Dan vragen wij u het aanbod te accepteren, na acceptatie plaatsen wij direct uw bestelling.

    Stap 6 = Marketing & Sales ondersteuning.

    De bestelling is geplaatst! Nu wordt het tijd om uw nieuwe gym onder de aandacht te brengen bij uw potentiële klant(en). Maak kennis met 4Select!

    4Select is onderdeel van Innovex Fitness en gespecialiseerd in (online) marketing & sales voor de fitness en gezondheidsbranche. 4Select denkt niet in losse kanalen, maar biedt dé totaaloplossing om meer rendement uit uw (fitness)organisatie te halen! Van target gerichte website(s), voorzien van relevante content, gepersonaliseerde social media campagnes, een unieke klant-volg-systeem met geautomatiseerd lead call systeem tot inhouse sales trainingen voor u en uw personeel!
    Aan werkelijk alles is gedacht! In deze fase neemt een van de 4Select consultants contact met u op en start het marketing & sales proces.

    Stap 7 = Het proces

    De productie van uw apparatuur neemt (afhankelijk van de door uw gekozen producten) tussen de 4 en 24 weken in beslag. Tijdens deze periode werken we (samen met u) hard aan de optimalisatie van uw gym. Afhankelijk van uw keuze(s) wordt er tijdens deze periode;  schilderwerk verricht, vloeren gelegd, spiegels geplakt, verlichting opgehangen etc etc!
    Kortom uw club wordt klaar gemaakt voor de levering van uw nieuwe apparatuur! Daarnaast wordt in deze periode ook het volledige 4Select marketing & sales proces bij u geïmplementeerd.

    Stap 8 = Installatie

    De dag van de levering is bijna aangebroken! Een aantal dagen voor de installatie neemt een van onze medewerkers contact met u op voor het plannen van de gewenste leverdatum.
    De installatie van uw nieuwe apparatuur en het eventueel verwijderen van uw huidige apparatuur neemt (naar gelang de grote van de installatie) een aantal dagen in beslag, dit stemmen we uiteraard goed met u af zodat u uw klanten tijdig kunt informeren.

    Stap 9 = Oplevering & training van uw personeel.

    Na de installatie van uw nieuwe apparatuur plannen we een oplevering en inhouse training.
    Tijdens deze oplevering loopt uw contactpersoon samen met u door de gym en noteert hij eventuele opleverpunten.
    Deze punten worden zo snel mogelijk hersteld. Ook ontvangt uw personeel op deze dag uitleg over de geleverde nieuwe apparatuur.

    Stap 10 = Veel plezier met uw nieuwe gym!

    Na de oplevering is het zover: uw nieuwe gym is klaar! Nu is het aan u om er een echt succes van te maken, uiteraard blijven wij u doorlopend monitoren en coachen onze 4Select consultants ‘on the job’.
    Wij wensen u in ieder geval heel veel succes! En komt u toch nog een puntje tegen?
    Dan kunt u natuurlijk gebruik maken van uw garantie via onze ijzersterke service dienst.